fredag 9. mai 2008

WOW ,litt for lenge siden jeg har vært inne!

Satt her og kikket gjennom bloggen min og så jo fort at det har gåt en god stund siden jeg har oppdatert! (pluss at mamma har jo sagt litt om den "raske" oppdateringen min hun også)

Radar (vovven) har nå blitt en ganske så stor gutt. Fredrick har blitt 15 måneder og Nicolay nærmer seg 3 år.

Har jobbet litt med håndarbeid i det siste, men ikke så veldig mye. Er jo så fantastisk vær, så jeg vil heller løpe rundt barføtt i gresset:)

Men jeg har jo fått noen bilder av mamma på mail, ting hun mener jeg burde legge ut:) Så her er noen:)
Dette teppet laget jeg for noen år tilbake. Kan tenke at jeg var rundt 14 - 15 år eller noe. Brukte en god del tid på det, og det ble enormt!













Disse tøflene lærte jeg me da jeg gikk på mor og barn samling då Nicolay var bare 4 måneder. Veldig enkle tøfler, alt strikkes i ett. Disse toves, og de er veldig behagelige å bruke. Mannen min har også laget noen (men det har jeg aldri sagt).


Dette teppet tror jeg laget samtidig som det forrige teppe. Hadde en liten dille på bestemorsfirkanter, og då ble det flere tepper:)


Dette sjalet laget jeg også i denne mor og barn gruppen. En varmt og lunt sjal, men hadde jeg visst vhor hårete det faktisk ble, hadde jeg nok valgt et anet garn. Har det på meg i 10 minutter og alle rundt eg, inkludert meg selv, er dekket i blått!



Disse søte små laget jeg vel då jeg var ca 10 år tror jeg. var veldig stolte av de den gang, syntes de var tåpelige noen år senere, men nå suns jeg de er hel-skjønne igjen:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at oppdateringen kom!!
Gleder meg til du får gjort ferdig noe av det du holder på med og blogger dem også!!

Husk at du kan linke til Hanne også og så må du sjekke alderen du har skrevet både på førswte teppet og på nissene!!

Hanne sa...

Kjekt aa lese oppdatering aa se hvor flink du er! Jeg bruker aar paa aa faa litegranne gjort naar det hjelder strikking og garn! Holder meg til kort og slikt jeg!

klemm